translate

vrijdag 20 januari 2012

verzameling

Het begint met 1 ding, bv. een hertjesvaas gevonden in het garagewinkeltje van een tante.
Toen vond ik op een rommelmarkt hetzelfde hertje (met kindjes!). En als je 2 exemplaren heb... dan heb je een verzameling! Ben dus op zoek naar hetzelfde hertje.
(Maar op dit moment is eigenlijk elk hertje wel leuk want ik verzamel nu dus hertjes :-) (naast de zwarte meisjeshoofden, kabouters, bananiabordjes, elvisdingetjes,chineze hangers en in het verleden theepotten en theelepeltjes...)




Dit hert geen rommelmarkt vondst maar  gewoon bij de Hema te koop.




1 opmerking:

  1. Hoi! Kwam via via op je blog en heb even rond gekeken. Ik kom zoveel dingen bij je tegen die ik ook helemaal super vind. Erg leuk. Ik hoopmdat je ook even bij mij komt kijken!

    BeantwoordenVerwijderen